Przejdź do głównej zawartości

COBALTIC SKIRT


Kobaltowa rozkloszowana spódnica jest królową dzisiejszej stylizacji. Osobiście przyznam również, że ten kolor skradł moje serce i stał się najchętniej wybieranym przeze mnie odcieniem niebieskiego. Można to oczywiście zauważyć śledząc poszczególne elementy prezentowanej garderoby. Największą uwagę przyciągają kobaltowe sandały na obcasie sweet mouse.  Kolejnym hitem tego zestawu jest biała bluzka z koronkową falbanką. Całość prezentuje się bardzo kobieco, elegancko i świetnie sprawdzi się zarówno na co dzień jak i specjalne okazje. 














  KOBALTOWA SPÓDNICA - MODNAPOLKA.pl
 



OUTFIT:
Skirt/ Spódnica- Orsay
Blouse/ Bluzka- Orsay
Bag/ Torba- Orsay
Heels/ Szpilki- Deezee

Dziękuję za wszystkie komentarze.

Komentarze

  1. Jaki masz urocze sandałki! <3 pieknie wygladasz kochana :*

    sensiblees.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam tą samą bluzeczkę tylko w granacie, cudowna jest, biała też sie prezentuje świetnie szczególnie z tym kobaltem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześlicznie wyglądasz :)) pozdrawiam serdecznie :) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

LEATHER SKIRT

Witajcie Kochani!  Aktualna pogoda nie sprzyja mojemu samopoczuciu, ciągle czuję się senna i znudzona, na domiar złego złapałam katar i borykam się z problemem zatkanych uszu. Maj to taki piękny miesiąc, mam nadzieję, że jeszcze mnie pozytywnie zaskoczy zmianą pogody i wreszcie doczekam się słońca.  Pomijając te wszystkie niemiłe wątki pragnę skupić się na mojej dzisiejszej stylizacji. Na plan pierwszy wysuwa się czarna, skórzana spódniczka- ten banalny element dodaje pikantnego charakteru całemu setowi i świetnie podkreśla figurę. Idealnie współgra z białą marynarką oraz koronkową bluzką. Detalem, który mocno zdominował świat mody w tym sezonie są kabaretki. Niegdyś zarezerwowane tylko dla "odważnych" kobiet, teraz cieszą się większą aprobatą w różnych sferach.  











 fot.Karolina Zbień
OUTFIT: Skirt/ Spódniczka- Bershka Blazer/ Marynarka- H&M Top- NewLook Tights/ Rajstopy- Gatta Shoes/ Buty- Laretti Bag/ Torba- Mango


Dziękuję za wszystkie komentarze. 
Zapraszam do polubienia…

LACE AND BLACK SKIRT

Witam wszystkich sympatyków mojego bloga!  Dzisiaj mam przyjemność przedstawić Wam niebanalną stylizację z wykorzystaniem burgundowego sweterka. Jeżeli obserwujecie moje wpisy, to zapewne wiecie, że przedstawiłam go na liście zimowych swetrów i przyznam, że świetnie sprawdza się jako baza całego looku. Do tego dołączyłam klasyczną, czarną spódnicę i wysokie szpilki. 








fot. Karolina Zbień,
OUTFIT: Skirt/ Spódnica- New Look Sweater/ Sweter- Stradivarius Heels/ Szpilki- Laretti
Dziękuję za wszystkie odwiedziny, komentarze i miłe słowa.

HOT TREND- VELOUR TOP

Witajcie Kochani w kolejnym wydaniu modowym! W mojej dzisiejszej stylizacji na plan pierwszy wysuwa się welurowa bluzka z delikatnym dekoltem na plecach. Welur od dawnych czasów był materiałem stawianym na piedestale legendarnej paryskiej bohemy i również doskonale wkomponował się w trendy XXI wieku. Mnie osobiście urzekła delikatność tego materiału, jest on bardzo przyjemny w dotyku i również świetnie się nosi. Stylizacje z wykorzystaniem tego elementu na pewno przyciągną rzeszę spojrzeń i zainteresowań, a to za sprawą szykowności i elegancji jaką zapewniają. Kolejnym gorącym trendem tego sezonu są sprane jeansy- mój ulubiony i najczęściej noszony model to proste rurki z wysokim stanem. Na pewno pojawią się jeszcze w nie jednej stylizacji. Całość uzupełniają dodatki w postaci chokera i wysokich szpilek.  




     style="display:inline-block;width:300px;height:600px"
     data-ad-client="ca-pub-3836743375226645"
     data-ad-slot="7371804011">








fot. Karoli…