Przejdź do głównej zawartości

BLUE JEANS AND WHITE SHIRT


 Witam Was Kochani w ten piękny czwartkowy dzień!
W końcu doczekaliśmy się lata, a co za tym idzie- więcej kolorowych i optymistycznych stylizacji. Na pierwszy rzut przygotowałam dla Was casualową stylówkę z białą koszulą i niebieskimi jeansami. Taki prosty zestaw możemy połączyć z różowymi butami oraz kopertówką w odcieniu rozbielonego różu. Set idealnie sprawdzi się na co dzień- zarówno w pracy, jak i wyjścia ze znajomymi.











OUTFIT:
Jeans/ Dżinsy- Tally Weijl
Shirt/ Koszula- Bershka
Bag/ Torba- David Jones
Shoes/ Buty- Producent polski

Dziękuję za wszystkie komentarze. Kar- style

Komentarze

  1. Świetnie się prezentujesz w tej stylizacji
    Pozdrawiam
    http://moda-na-obcasach.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Super. Ta Nasza Częstochowa ma czasami fajne miejsca. Tez tam kilka razy fociłam :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

LEATHER SKIRT

Witajcie Kochani!  Aktualna pogoda nie sprzyja mojemu samopoczuciu, ciągle czuję się senna i znudzona, na domiar złego złapałam katar i borykam się z problemem zatkanych uszu. Maj to taki piękny miesiąc, mam nadzieję, że jeszcze mnie pozytywnie zaskoczy zmianą pogody i wreszcie doczekam się słońca.  Pomijając te wszystkie niemiłe wątki pragnę skupić się na mojej dzisiejszej stylizacji. Na plan pierwszy wysuwa się czarna, skórzana spódniczka- ten banalny element dodaje pikantnego charakteru całemu setowi i świetnie podkreśla figurę. Idealnie współgra z białą marynarką oraz koronkową bluzką. Detalem, który mocno zdominował świat mody w tym sezonie są kabaretki. Niegdyś zarezerwowane tylko dla "odważnych" kobiet, teraz cieszą się większą aprobatą w różnych sferach.  











 fot.Karolina Zbień
OUTFIT: Skirt/ Spódniczka- Bershka Blazer/ Marynarka- H&M Top- NewLook Tights/ Rajstopy- Gatta Shoes/ Buty- Laretti Bag/ Torba- Mango


Dziękuję za wszystkie komentarze. 
Zapraszam do polubienia…

LACE AND BLACK SKIRT

Witam wszystkich sympatyków mojego bloga!  Dzisiaj mam przyjemność przedstawić Wam niebanalną stylizację z wykorzystaniem burgundowego sweterka. Jeżeli obserwujecie moje wpisy, to zapewne wiecie, że przedstawiłam go na liście zimowych swetrów i przyznam, że świetnie sprawdza się jako baza całego looku. Do tego dołączyłam klasyczną, czarną spódnicę i wysokie szpilki. 








fot. Karolina Zbień,
OUTFIT: Skirt/ Spódnica- New Look Sweater/ Sweter- Stradivarius Heels/ Szpilki- Laretti
Dziękuję za wszystkie odwiedziny, komentarze i miłe słowa.

LEATHER SKIRT WITH KHAKI SHIRT

Witajcie Kochani!  Elegancka koszula w kolorze khaki doskonale pasuje do prostej skórzanej spódnicy, sprawiając, że zestaw jest zarówno odważny jak i szykowny. Stylizację uzupełniają torebka w kolorze brudnego różu oraz beżowe sandałki- dodatkowo wydłużające nogi. Taki set sprawdzi się zarówno w pracy jak również podczas spotkania rodzinnego.










fot. Karolina Zbień
OUTFIT: Skirt/ Spódnica- Bershka Shirt/ Koszula- Tally weijl Bag/ Torba- Zara Shoes/ Buty- NN
Dziękuję za wszystkie komentarze.Kar- style