Przejdź do głównej zawartości

LEATHER SKIRT



Witajcie Kochani! 
Aktualna pogoda nie sprzyja mojemu samopoczuciu, ciągle czuję się senna i znudzona, na domiar złego złapałam katar i borykam się z problemem zatkanych uszu. Maj to taki piękny miesiąc, mam nadzieję, że jeszcze mnie pozytywnie zaskoczy zmianą pogody i wreszcie doczekam się słońca. 
Pomijając te wszystkie niemiłe wątki pragnę skupić się na mojej dzisiejszej stylizacji. Na plan pierwszy wysuwa się czarna, skórzana spódniczka- ten banalny element dodaje pikantnego charakteru całemu setowi i świetnie podkreśla figurę. Idealnie współgra z białą marynarką oraz koronkową bluzką. Detalem, który mocno zdominował świat mody w tym sezonie są kabaretki. Niegdyś zarezerwowane tylko dla "odważnych" kobiet, teraz cieszą się większą aprobatą w różnych sferach.  













OUTFIT:
Skirt/ Spódniczka- Bershka
Blazer/ Marynarka- H&M
Top- NewLook
Tights/ Rajstopy- Gatta
Shoes/ Buty- Laretti
Bag/ Torba- Mango



Dziękuję za wszystkie komentarze. 
Zapraszam do polubienia mojej strony: Kar-style

Komentarze

  1. Świetny elegancki zestaw :) ale masz nogi no no

    OdpowiedzUsuń
  2. Perfekcyjne wyczucie stylu.
    Świetna stylizacja na obcasach.
    Pozdrawiam
    http://moda-na-obcasach.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

THE FIRST

Witajcie Drodzy Czytelnicy mojego pierwszego posta o modzie.
Przygotowałam go wraz z moja współimienniczką Karoliną- która z ogromną cierpliwością robiła efektowne zdjęcia- oczywiście z zachowaniem największej staranności, aby każdy detal był przejrzysty i godny uwagi. Wszelkie aktualności dotyczące postów znajdziecie również na facebooku: www.facebook.com/stylkaroliny/
Modą interesuję się odkąd tylko sięgam pamięcią. Jednak przeważnie pojawia się ona tylko na określony sezon, a później przemija. Osobiście pragnę odnieść się do stylu, bo przecież dzięki niemu możemy określić swoją osobowość i po części również charakter.


Zazwyczaj przy doborze ubioru staram się dopasować różne elementy garderoby w stopniu minimalistycznym, a zarazem uniwersalnym i to będzie moje główne zadanie. Na obecną chwilę prezentuję zestaw, który łączy w sobie elegancję z lekką nutą stylu miejskiego. Zapraszam do małej lektury.










OUTFIT:
Blazer- H&M Lacy top/ Koronkowy top- New look Jeans/ Dżinsy- Zara Shoes and ba…

KHAKI BECOME WILD

Hej Kochani!  Ogromnie cieszy mnie pozytywny odbiór moich postów, to wspaniałe, że chcecie je czytać i oglądać :) Już niebawem wzrośnie moja aktywność i postaram się częściej publikować dla Was różne treści. Obecnie jestem w trakcie sesji egzaminacyjnej, co wiąże się z brakiem czasu na pozostałe obowiązki...  Dzisiejsza stylizacja jest chyba jedną z najlepszych, jakie wykonałyśmy z moją ekspertką od zdjęć- Karoliną :) Zapraszam Was również na sesję zdjęciową z Karolką, którą znajdziecie na FB Foto.Karolina  Jest świetna! Zresztą sami zobaczcie :)










Na koniec zostawiam zdjęcie, które zachwyciło mnie najbardziej. :)

OUTFIT: Khaki blazer/ Narzutka khaki- H&M White t-shirt/ Biała koszulka- Bershka Jeans/ Dżinsy- Zara Bag/ Torba- Mango Shoes/ Buty- Kazar
Za wszelkie komentarze oraz obserwację konta facebookowego Kar-style serdecznie dziękuję. :)