Przejdź do głównej zawartości

ULUBIEŃCY GRUDNIA


Witajcie Kochani! Ulubieńcami grudnia rozpoczynam nową tematykę bloga, a mianowicie dział uroda. Na tym etapie postaram się ukazać kosmetyki, których aktualnie używam oraz stopień mojego zadowolenia.

Na pierwszy ogień wysuwa się eyeliner w pisaku marki L’Oréal- SUPER LINER PERFECT SLIM. Przy wyborze tego rodzaju kosmetyku szczególnie ważne są dla mnie dwa elementy: napigmentowanie oraz cienka końcówka aplikatora. W tym przypadku kredka sprawdza się idealnie, ponieważ pozwala narysować perfekcyjną kreskę, a duża zawartość pigmentu sprawia, że mikiajaż oka utrzymuje się przez ponad 12h.


Kolejnym bardzo lubianym przeze mnie produktem do rysowania kresek na oku jest Fingertip eyeliner z Sephora. Aplikacja tego kosmetyku wymaga nieco większej wprawy w wykonywaniu makijażu, gdyż posiada grubszą końcówkę, co znacznie utrudnia malowanie. Niemniej jednak polecam go ze względu na pigmentację oraz płynną konsystencję.


W tym miesiącu bardzo zaprzyjaźniłam się z konturówką do brwi. Na ten produkt wpadłam całkiem przypadkiem podczas odwiedzin sklepu Golden Rose. Osobiście przyznam się, że jest to mój pierwszy kosmetyk do stylizacji brwi. Do tej pory nie musiałam jakoś specjalnie ich podkreślać ze względu na moją ciemną oprawę oka- wystarczało jedynie nadanie im odpowiedniego kształtu. Kredką jedynie wypełniam światło powstałe na brwi w wyniku wypadania włosków. Następnie przeczesuję załączoną szczoteczką i to wszystko :)
Konturówka do brwi ze szczoteczką nr 103



Markę Golden Rose uwielbiam ze względu na wspaniałe pomadki do ust, które ta firma proponuje. Wiele kobiet, które miały okazje przetestować te produkty na pewno urzekła ich trwałość i pigmentacja. Do mojej kolekcji dołączyła pomadka o idealnym kolorze wina nr 123 oraz nieco jaśniejsza nr 140. Doskonale nawilżają usta, co idealnie sprawdza się w sezonie zimowym oraz utrzymują się przez wiele godzin.


Mascara False Lash Wings to świetne rozwiązanie dla kobiet, które mają proste rzęsy, mało podatne na podkręcanie. Długo szukałam takiego produktu, który nie tylko zagęści rzęsy, ale również doda im spektakularnej długości. Mogę śmiało zaryzykować stwierdzenia, że jest to  najlepszy tusz do rzęs, jaki do tej pory używałam.




Zbliża się sylwester i z pewnością wiele kobiet poszukuje sposobu na długotrwałe utrzymanie makijażu. Moim sprawdzonym kosmetykiem jest baza matująca i wygładzająca skórę marki Benefit. Głównym zadaniem jest zmniejszenie widoczności porów itd, wiele zalet ma ten kosmetyk, ale dla mnie najważniejszy jest efekt. Dzięki zastosowaniu tego niezbędnika moja skóra jest jedwabiście gładka na całej twarzy, a szczególnie w strefie T, która ma zdolności do przetłuszczania się.


Na koniec zostawiłam olejek do włosów. Jestem średnio zadowolona z działania tego produktu. Po pierwsze nie podoba mi się konsystencja- lubię gęste olejki, które pozostają na moich włosach przez dłuższy czas, a ten po prostu spływa, jest wodnisty i trzeba go aplikować w dużych ilościach dla jakiegokolwiek efektu. Dr. Sante niestety nie sprawdził się na moich włosach.


Chętnie poznam Wasze zdanie na temat powyższych produktów, więc jeżeli tylko coś Wam się nasuwa- piszcie w komentarzach.

Dziękuję za odwiedziny i komentarze.
Pozdrawiam Was ciepło.

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

LEATHER SKIRT

Witajcie Kochani!  Aktualna pogoda nie sprzyja mojemu samopoczuciu, ciągle czuję się senna i znudzona, na domiar złego złapałam katar i borykam się z problemem zatkanych uszu. Maj to taki piękny miesiąc, mam nadzieję, że jeszcze mnie pozytywnie zaskoczy zmianą pogody i wreszcie doczekam się słońca.  Pomijając te wszystkie niemiłe wątki pragnę skupić się na mojej dzisiejszej stylizacji. Na plan pierwszy wysuwa się czarna, skórzana spódniczka- ten banalny element dodaje pikantnego charakteru całemu setowi i świetnie podkreśla figurę. Idealnie współgra z białą marynarką oraz koronkową bluzką. Detalem, który mocno zdominował świat mody w tym sezonie są kabaretki. Niegdyś zarezerwowane tylko dla "odważnych" kobiet, teraz cieszą się większą aprobatą w różnych sferach.  











 fot.Karolina Zbień
OUTFIT: Skirt/ Spódniczka- Bershka Blazer/ Marynarka- H&M Top- NewLook Tights/ Rajstopy- Gatta Shoes/ Buty- Laretti Bag/ Torba- Mango


Dziękuję za wszystkie komentarze. 
Zapraszam do polubienia…

LACE AND BLACK SKIRT

Witam wszystkich sympatyków mojego bloga!  Dzisiaj mam przyjemność przedstawić Wam niebanalną stylizację z wykorzystaniem burgundowego sweterka. Jeżeli obserwujecie moje wpisy, to zapewne wiecie, że przedstawiłam go na liście zimowych swetrów i przyznam, że świetnie sprawdza się jako baza całego looku. Do tego dołączyłam klasyczną, czarną spódnicę i wysokie szpilki. 








fot. Karolina Zbień,
OUTFIT: Skirt/ Spódnica- New Look Sweater/ Sweter- Stradivarius Heels/ Szpilki- Laretti
Dziękuję za wszystkie odwiedziny, komentarze i miłe słowa.

LEATHER SKIRT WITH KHAKI SHIRT

Witajcie Kochani!  Elegancka koszula w kolorze khaki doskonale pasuje do prostej skórzanej spódnicy, sprawiając, że zestaw jest zarówno odważny jak i szykowny. Stylizację uzupełniają torebka w kolorze brudnego różu oraz beżowe sandałki- dodatkowo wydłużające nogi. Taki set sprawdzi się zarówno w pracy jak również podczas spotkania rodzinnego.










fot. Karolina Zbień
OUTFIT: Skirt/ Spódnica- Bershka Shirt/ Koszula- Tally weijl Bag/ Torba- Zara Shoes/ Buty- NN
Dziękuję za wszystkie komentarze.Kar- style