Przejdź do głównej zawartości

BLACK AND RED || KORONKOWA BASKINKA


Witajcie Moi Mili Czytelnicy! Ogromnie cieszy mnie fakt, że wciąż jesteście ze mną, chociaż rzadko tutaj się pojawiam. Jest to oczywiście wynikiem codziennych obowiązków jak również konieczności odpoczynku. Ostatnio gościłam moich dwóch wspaniałych kuzynów, wiek 9 i 5 lat. Przyznam, że jak na obecne dzieci są bardzo aktywni i musiałam poświęcić im nieco więcej uwagi.  Przejdźmy teraz do dzisiejszej stylizacji. Jest to strój na co dzień, który łączy dwa kolory- czarny i czerwony. Koronkowa baskinka w odcieniu ognistej czerwieni  wyjątkowo podkreśla kobiecą urodę ,dodaje blasku i idealnie komponuje się w zestawach klasycznych. Osobiście uwielbiam nosić czerwień w połączeniu z czarnymi rurkami lub spódnicą. Sami zobaczcie, jak prezentuje się mój dzisiejszy mix.











OUTFIT:
Lace peplum/ Koronkowa baskinka- New Yorker
Trousers/ Spodnie- H&M
Bag/Torba- Mango
Shoes/ Buty- Bershka
Sunglasses/ Okulary przeciwsłoneczne- Bijou Brigitte

Dziękuję serdecznie za wszelkie komentarze.



Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

LEATHER SKIRT

Witajcie Kochani!  Aktualna pogoda nie sprzyja mojemu samopoczuciu, ciągle czuję się senna i znudzona, na domiar złego złapałam katar i borykam się z problemem zatkanych uszu. Maj to taki piękny miesiąc, mam nadzieję, że jeszcze mnie pozytywnie zaskoczy zmianą pogody i wreszcie doczekam się słońca.  Pomijając te wszystkie niemiłe wątki pragnę skupić się na mojej dzisiejszej stylizacji. Na plan pierwszy wysuwa się czarna, skórzana spódniczka- ten banalny element dodaje pikantnego charakteru całemu setowi i świetnie podkreśla figurę. Idealnie współgra z białą marynarką oraz koronkową bluzką. Detalem, który mocno zdominował świat mody w tym sezonie są kabaretki. Niegdyś zarezerwowane tylko dla "odważnych" kobiet, teraz cieszą się większą aprobatą w różnych sferach.  











 fot.Karolina Zbień
OUTFIT: Skirt/ Spódniczka- Bershka Blazer/ Marynarka- H&M Top- NewLook Tights/ Rajstopy- Gatta Shoes/ Buty- Laretti Bag/ Torba- Mango


Dziękuję za wszystkie komentarze. 
Zapraszam do polubienia…

LACE AND BLACK SKIRT

Witam wszystkich sympatyków mojego bloga!  Dzisiaj mam przyjemność przedstawić Wam niebanalną stylizację z wykorzystaniem burgundowego sweterka. Jeżeli obserwujecie moje wpisy, to zapewne wiecie, że przedstawiłam go na liście zimowych swetrów i przyznam, że świetnie sprawdza się jako baza całego looku. Do tego dołączyłam klasyczną, czarną spódnicę i wysokie szpilki. 








fot. Karolina Zbień,
OUTFIT: Skirt/ Spódnica- New Look Sweater/ Sweter- Stradivarius Heels/ Szpilki- Laretti
Dziękuję za wszystkie odwiedziny, komentarze i miłe słowa.

LEATHER SKIRT WITH KHAKI SHIRT

Witajcie Kochani!  Elegancka koszula w kolorze khaki doskonale pasuje do prostej skórzanej spódnicy, sprawiając, że zestaw jest zarówno odważny jak i szykowny. Stylizację uzupełniają torebka w kolorze brudnego różu oraz beżowe sandałki- dodatkowo wydłużające nogi. Taki set sprawdzi się zarówno w pracy jak również podczas spotkania rodzinnego.










fot. Karolina Zbień
OUTFIT: Skirt/ Spódnica- Bershka Shirt/ Koszula- Tally weijl Bag/ Torba- Zara Shoes/ Buty- NN
Dziękuję za wszystkie komentarze.Kar- style