Przejdź do głównej zawartości

BABY BLUE SKIRT


Cześć Kochani! Wracam do Was po krótkiej przerwie z ogromną dawką słońca i pozytywnej energii. Wiem, że obecnie pogoda nas nie rozpieszcza- jak na aktualną porę roku jest dość zimno i deszczowo, ale w moim dzisiejszym poście słońca nam nie zabraknie. Poniżej znajdziecie typowo ciepła i lekką stylizację w odcieniach delikatnego błękitu i stonowanego różu. Przyznam, że kolor baby blue jest mi dość bliski w tym sezonie,  korzystnie prezentuje się w połączeniu z pudrowym różem, bielą czy nawet czernią. Uniwersalizm tego koloru sprawia, że możemy nosić go na wiele sposobów, a mimo to nie straci on swojej subtelności i delikatności. Nie bez powodu jest to odcień polecany szczególnie w sezonie letnim. W mojej dzisiejszej stylizacji znajdziecie pierwiastek słodkiego błękitu- dopasowałam w tym celu rozkloszowaną spódnicę z falbankami, które idealnie się układają i zapewniają swobodę noszenia. Zwieńczeniem outfitu jest jasnoróżowy  koronkowy top. Jako dodatek dobrałam torbę i buty w kolorze beżowym- całość utrzymana jest w jasnych barwach o łagodnym obliczu, nie odznacza się krzykliwością  ani też zbytnią jaskrawością.  Zapraszam do obejrzenia zdjęć, których autorką jest wspaniała Foto.Karolina- dzięki jej zdolnościom fotograficznym mogę Wam prezentować moje stylizacje.

Fale na włosach wykonałam przy użyciu prostownicy- jeśli chcecie odrębny post na ten temat- dajcie znać w komentarzach.









OUTFIT:
Skirt/ Spódnica- Bershka
Top- Tally weijl
Bag/Torba- Zara
Shoes/Buty- NN


Dziękuję za wszelkie komentarze oraz zainteresowanie moim blogiem.

Komentarze

  1. Świetna stylizacja, oraz rewelacyjne buty na wysokim obcasie. Świetnie wszystko do siebie pasuje. Udostępnianie twój post na moim blogu, który udostępnia tylko stylizacje na obcasach.
    Pozdrawiam
    http://moda-na-obcasach.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. witam Karolina jesteś super kobitka, w pracy też pięknie się prezentujesz, ale praca to praca a życie prywatne po pracy to inna sprawa. Na zdjęciach i na żywo wyglądasz zjawiskowo. Pozdrawiam kolega z pracy Robert

    OdpowiedzUsuń
  3. jednak w spódniczce najlepiej :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

LEATHER SKIRT

Witajcie Kochani!  Aktualna pogoda nie sprzyja mojemu samopoczuciu, ciągle czuję się senna i znudzona, na domiar złego złapałam katar i borykam się z problemem zatkanych uszu. Maj to taki piękny miesiąc, mam nadzieję, że jeszcze mnie pozytywnie zaskoczy zmianą pogody i wreszcie doczekam się słońca.  Pomijając te wszystkie niemiłe wątki pragnę skupić się na mojej dzisiejszej stylizacji. Na plan pierwszy wysuwa się czarna, skórzana spódniczka- ten banalny element dodaje pikantnego charakteru całemu setowi i świetnie podkreśla figurę. Idealnie współgra z białą marynarką oraz koronkową bluzką. Detalem, który mocno zdominował świat mody w tym sezonie są kabaretki. Niegdyś zarezerwowane tylko dla "odważnych" kobiet, teraz cieszą się większą aprobatą w różnych sferach.  











 fot.Karolina Zbień
OUTFIT: Skirt/ Spódniczka- Bershka Blazer/ Marynarka- H&M Top- NewLook Tights/ Rajstopy- Gatta Shoes/ Buty- Laretti Bag/ Torba- Mango


Dziękuję za wszystkie komentarze. 
Zapraszam do polubienia…

LACE AND BLACK SKIRT

Witam wszystkich sympatyków mojego bloga!  Dzisiaj mam przyjemność przedstawić Wam niebanalną stylizację z wykorzystaniem burgundowego sweterka. Jeżeli obserwujecie moje wpisy, to zapewne wiecie, że przedstawiłam go na liście zimowych swetrów i przyznam, że świetnie sprawdza się jako baza całego looku. Do tego dołączyłam klasyczną, czarną spódnicę i wysokie szpilki. 








fot. Karolina Zbień,
OUTFIT: Skirt/ Spódnica- New Look Sweater/ Sweter- Stradivarius Heels/ Szpilki- Laretti
Dziękuję za wszystkie odwiedziny, komentarze i miłe słowa.

LEATHER SKIRT WITH KHAKI SHIRT

Witajcie Kochani!  Elegancka koszula w kolorze khaki doskonale pasuje do prostej skórzanej spódnicy, sprawiając, że zestaw jest zarówno odważny jak i szykowny. Stylizację uzupełniają torebka w kolorze brudnego różu oraz beżowe sandałki- dodatkowo wydłużające nogi. Taki set sprawdzi się zarówno w pracy jak również podczas spotkania rodzinnego.










fot. Karolina Zbień
OUTFIT: Skirt/ Spódnica- Bershka Shirt/ Koszula- Tally weijl Bag/ Torba- Zara Shoes/ Buty- NN
Dziękuję za wszystkie komentarze.Kar- style